The Ultimate Guide To موکت

Wiki Article

به راحتی میتوانید محصولات ما را به صورت اقساطی خرید کنید.

نکته‌ای که برای کودک مهم است احساس آرامش و راحتی بوده که بوسیله‌ی یک انتخاب درست و مناسب می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.

اصولا تنوّع موکت های پالاز موکت بالاست و کاربری های گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد. امّا پاره‌ای از محصولات این شرکت کاربری اداری دارند. مهمترین موکت در این حوزه کاربری، موکت طرح پونه است که دارای قیمت مناسب و به صرفه ای است.

3x3 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x14 متر 3x13 متر 3x12 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x25 متر

استفاده از مواد تمیز کننده ای که مورد تائید تولید کننده موکت نباشد ، می تواند به رنگ موکت آسیب جدی وارد کند.

یکی از مواردی که بین انواع موکت تنوع و تفاوت ایجاد می‌کند علاوه بر جنس رنگ آنهاست. رنگ موکت متناسب با محلی که قرار است قرار گیرد می‌تواند متفاوت باشد.

برخی از مدل های پر فروش پالاز موکت عبارتند از: مدل شبنم ، مدل کات بی ، مدل خزان و مدل یاسمن .

همچنین از نظر نگهداری، قابلیت شست و شوی بالایی دارد. طرح کات بی موکت پالاز از نظر قیمت و کیفیت به صرفه و جزو محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های موکت پالاز محسوب می‌شود.

الیاف آن دسته از مدل های موکت هتلی که طراحی اختصاصی میشوند اغلب از این نوع الیاف هستند. این نوع پالاز الیاف بسیار راحت تمیز می­شوند اما برای نگهداری مناسب از آنها باید روش­ های مخصوص آنرا نیز فرا بگیرید تا طول عمر آن را افزایش دهید.

مدل راش پالاز موکت تنها مدل تخصصی این برند ایرانی برای فضاهای اداری است. طرح راش از نظر ظاهری شبیه به موکت تایل است و پس از نصب به شکل قطعاتی به نظر می‌رسد که به طور منظم و منسجم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی های موکت مدل راش، بافت لوپ یا بافت رفت و برگشتی این محصول است.

موکت افرادی که مبتلا به آلرژی هستند خوب می‌دانند که با یک انتخاب اشتباه در چه دردسر بزرگی می افتند. صحبت بر سر جنس الیاف موکت موکت است. برخی از موکت‌ها با الیاف مصنوعی تولید می‌شوند و بر روی هوای محیط تأثیر می‌گذارند.

ایتالیا بلژیک کره چین انگلیس نمایش بیشتر

اولفین یا پلی پروپیلن الیافی پلیمری بر پایه اتیلن – پروپیلن است. این الیاف مقاومتی بالا در برابر رطوبت و لکه پذیری دارد.

آگاهی از استاندارد های موکت و نیز [...] انواع الیاف موکت

Report this wiki page